vervolg zaterdag 13 sept... - Reisverslag uit Machame, Tanzania van Herbert Martin - WaarBenJij.nu vervolg zaterdag 13 sept... - Reisverslag uit Machame, Tanzania van Herbert Martin - WaarBenJij.nu

vervolg zaterdag 13 sept...

Door: Marlou

Blijf op de hoogte en volg Herbert

13 September 2014 | Tanzania, Machame

Net een kort berichtje ontvangen van Herbert dat ze op basecamp 3 zijn aangekomen, na 7 uurtjes gelopen te hebben.
Ze gingen zich nu wassen en rusten en dan eten.
Gister hadden ze groentesoep en rijst met kip.

Helaas lukte het bellen weer niet, denk dat we toch echt geduld moeten hebben tot ze weer wat dichter bij de bewoonde wereld zijn!

Mochten jullie het leuk vinden om een bericht achter te laten, dat kan! Onder elk verslag heb je de mogelijkheid om iets te schrijven.
Dit is dan straks ook zichtbaar voor Herbert als we hier een boek van laten drukken.

• 13 September 2014 - 19:16

Guido Lambriks:

Hi Herbie, zo te horen gat het lekker en ben erg benieuwd naar je ervaringen. Hou nog even vol en volbreng deze mooie tocht. Sterkte nog even de komende dagen. Gr. Guido

• 13 September 2014 - 19:25

Anouk Ax:

Yes! Klinkt als een goede start. Zet m op daar topper!

Herbert

In september is het dan zover, 90 jaar Fischer, 25 jaar in de sportsector aktief en inmiddels alweer 10 jaar in dienst bij Fischersports, genoeg aanleiding om dit op een bijzondere manier te vieren. Afgelopen oktober 2013, tijdens een eerste kennismaking met Tanzania, besloot ik de skischoenen in te ruilen voor wandelschoenen en “Project Kilimanjaro” was geboren. Project Kilimanjaro heb ik gekoppeld aan de "Mama Clementina Academy” en we hopen met je bijdrage te kunnen voorkomen dat dit project, waardoor zoveel jonge vrouwen in Tanzania hun weg kunnen vinden naar zelfstandigheid en een mooie toekomst, zou verdwijnen.

Actief sinds 19 Aug. 2014