Het kan beginnen... - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Herbert Martin - WaarBenJij.nu Het kan beginnen... - Reisverslag uit Huissen, Nederland van Herbert Martin - WaarBenJij.nu

Het kan beginnen...

Door: marlou

Blijf op de hoogte en volg Herbert

09 September 2014 | Nederland, Huissen

Afgelopen weken heeft Herbert er alles aan gedaan om zoveel mogelijk donaties bij elkaar te krijgen voor het goede doel in Moshi! Nou dat is gelukt !
Bij deze allemaal alvast super bedankt namens Herbert en ook namens de foundation (denk ik)!

Herbert heeft veel gewandeld afgelopen tijd met volle bepakking op zijn rug. Weer of geen weer...gaan. Inentingen geregeld, visum, alle kleding,extra zooltjes voor in zijn schoenen,... Volgens mij zijn Herbert en Dirk er wel klaar voor!

Vandaag, dinsdag 9 September, en Herbert & Dirk zijn goed aangekomen in Moshi. Na een redelijke nachtrust in Antwerpen zijn ze vanochtend vroeg met de trein naar Schiphol afgereisd. Daar stond het vliegtuig hun al op te wachten en konden ze boarden. Voordat ze daadwerkelijk gingen boarden kreeg ik onderstaand bericht van Herbert:

"we zitten in het vliegtuig helaas niet naast mekaar maar de stewardess zal proberen iets te regelen tenslotte hebben we gezegd dat het onze huwelijksreis is haha...."

Uiteindelijk hebben ze gezellig naast elkaar kunnen zitten en een relaxte reis gehad met wat leuke filmpjes.

Morgen, woensdag 10 sept, zullen Herbert en Dirk samen met een reisleider alles doornemen betreft de klim. Hebben ze alle spullen en ook de juiste of moet er nog iets gehaald worden. Verder zullen ze genieten van het weer en de rust (en de douche en het heerlijke bed denk ik)...

Dus op naar de trip!

Herbert

In september is het dan zover, 90 jaar Fischer, 25 jaar in de sportsector aktief en inmiddels alweer 10 jaar in dienst bij Fischersports, genoeg aanleiding om dit op een bijzondere manier te vieren. Afgelopen oktober 2013, tijdens een eerste kennismaking met Tanzania, besloot ik de skischoenen in te ruilen voor wandelschoenen en “Project Kilimanjaro” was geboren. Project Kilimanjaro heb ik gekoppeld aan de "Mama Clementina Academy” en we hopen met je bijdrage te kunnen voorkomen dat dit project, waardoor zoveel jonge vrouwen in Tanzania hun weg kunnen vinden naar zelfstandigheid en een mooie toekomst, zou verdwijnen.

Actief sinds 19 Aug. 2014