Bye bye Kili... - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Herbert Martin - WaarBenJij.nu Bye bye Kili... - Reisverslag uit Moshi, Tanzania van Herbert Martin - WaarBenJij.nu

Bye bye Kili...

Door: marlou

Blijf op de hoogte en volg Herbert

18 September 2014 | Tanzania, Moshi

Goedemorgen, hierbij voorlopig het laatste verslag want de heren zijn weer vertrokken, op weg naar NL.

Herbert liet weten gister avond toch te moeten "wennen" aan een bed na 6 nachten in een tentje en "zonder Dirk" haha...
Tja ze hebben afgelopen dagen lief en leed gedeeld met elkaar.

Vanochtend vroeg 6.30 uur gingen ze de lucht in!
"We vliegen langs de Kili, het vliegtuig vliegt nog lager dan de top!" Aldus Herbert.
Dirk is gelukkig weer oké.

Tot straks mannen en wel thuis.

Voor de lezers thuis: leuk dat jullie Herbert en Dirk afgelopen tijd zo gevolgd hebben. We zullen denk ik van het weekend met nog 1 verslag komen en dan natuurlijk van Herbert zelf.

Zie de bijgevoegde foto van de Kili vanochtend vroeg....

• 18 September 2014 - 09:13

Schenkies:

Hoi mannen, het zit erop; wat een dubbel gevoel zal dat zijn zeg. Maar nu heerlijk weer naar het thuisfront. Gave foto hoor. Nu slapen jullie vast in het vliegtuig. Hele goede reis terug naar NL!

• 18 September 2014 - 09:59

Ben Greeven:

Prachtige afsluitende foto.
    ben jaloers
    Goede terugvlucht
    Ben Greeven

Herbert

In september is het dan zover, 90 jaar Fischer, 25 jaar in de sportsector aktief en inmiddels alweer 10 jaar in dienst bij Fischersports, genoeg aanleiding om dit op een bijzondere manier te vieren. Afgelopen oktober 2013, tijdens een eerste kennismaking met Tanzania, besloot ik de skischoenen in te ruilen voor wandelschoenen en “Project Kilimanjaro” was geboren. Project Kilimanjaro heb ik gekoppeld aan de "Mama Clementina Academy” en we hopen met je bijdrage te kunnen voorkomen dat dit project, waardoor zoveel jonge vrouwen in Tanzania hun weg kunnen vinden naar zelfstandigheid en een mooie toekomst, zou verdwijnen.

Actief sinds 19 Aug. 2014